Microinvest Delivery Pro е иновативна система в помощ на оператори (касиери, продавачи, сервитьори, складови работници), приемащи и обработващи поръчки от клиенти по телефона. 

Microinvest Delivery Pro се характеризира с универсалност и приложимост за всеки бизнес, който изисква комуникация с клиенти и/или партньори. Изпозлването на системата допринася за разширяване на контактната база, чувствително подобрява обслужването, минизира възможностите за грешки и съкращава многократно времето за изпълнение на приетите заявки. Интеграцията с текущата клиентска база позволява визуализация на профила на обаждащия се, историята на направените до момента поръчки, корекция или копиране на данните от тях. Ако потребителят все още не е въведен, може удобно и бързо да бъде запазен като нов контакт, който ще бъде разпознат при следващо позвъняване. Достъпът до операции в Microinvest Склад Pro и Microinvest Склад Pro Light дава възможност за директното трансформиране на заявките в поръчки към бара и кухнята и реализиране на продажба още със самото позвъняване на всеки клиент. 

Microinvest Delivery Pro обхваща всички процеси по приемане, въвеждане, отчитане, изпълнение и приключване на една поръчка, приета от клиент или партньор по телефона. Интерфейсът е оптимизира за бърза работа и лесно търсене на въведените данни, за да осигури максимален комфорт и бързина на операторите. Статусът на приетите поръчки се визуализира чрез цветни икони, които позволяват с един поглед да се проследи дали тя е активна, завършена или забавена.

Част от цялостната система за приемане на поръчки по телефона е изключително леко и удобно Android приложение Microinvest Delivery Pro Assistance, което служи за инициализиране на обаждането и автоматично прехвърля данните за клиента към Microinvest Delivery Pro

QR инсталация на Microinvest Delivery Pro Assistance

Инсталирайте допълнително Microinvest Delivery Pro Assistance на Android устройство и се убедете в  предимсвата на цялостна система за обработка на поръчки по телефона! Приложението е безплатно!

Подходящи области на приложение на Microinvest Delivery Pro:

  • Ресторанти, фирми за кетъринг, заведения за бързо хранене, хотели, където е изключително важна комуникацията между  персонала и клиентите. Чрез приложението се постига по-бързо обслужване и обработка на заявки за доставки от страна на персонала и се повишава удовлетвореността от страна на клиентите.
  • Фирми в областта на дистрибуцията, складови бази, супермаркети и магазини. Използването на Microinvest Delivery Pro улеснява ежедневната обработка на поръчки, доставки и заявки. Разпределението на заявените артикули между различни обекти още по време на разговор отнема само няколко кликвания с мишката. 

Предимства:

  • Работа на устройства с различни по големина екрани.
  • Бърза инсталация.
  • Старт за секунди.
  • Бързо усвояване на системата от операторите.
  • Удобна визуализация на статуса на текущи поръчки.
  • Статистика и справки.

Използването на Microinvest Delivery Pro е лесно и бързо. Вижте как:

Интуитивност!

Приемате обаждане от клиента от произволно Android устройство с инсталиран Microinvest Delivery Pro Assistance и достъп до Интернет.

Бързина!

Визуализира се профила на клиента, ако вече е въведен в базата данни.

Получавате достъп до неговата контатна информация и история за предишни поръчки.

Ако потребителят не е въведен, можете бързо да въведете информацията за него.

На разположение е удобно поле за търсене на клиенти по телефонен номер, адрес, име или част от име.

Удобство!

Избирате артикулите, които клиентът или партньорът желае да поръча. Екранът за избор е оптимизиран за работа и със сензорен монитор.

Гъвкавост!

Изпращате поръчката за изпълнение към кухня, бар, склад или друга точка на продажба.

Поръчката се отразява в Microinvest Склад Pro и/или Microinvest Склад Pro Light и може лесно да бъде трансформирана в продажба.

Проследявате статуса на поръчката и я приключвате с един клик.

 

НОВО! Модул за кухнята Kitchen Assitance

Поръчаните ястия се визуализират на монитор в кухнята, а персоналът там може да следи и отбелязва техния статус.

НОВО! Удобство за доставчиците

Добавена нова функционалност към приложението за Android устройства, предназначена за доставчиците и куриерите, които удобно виждат списък на поръчки и контакти на клиентите, които трябва да посетят.

Нашият софтуер говори на Вашия език! Софтуерните продукти на Microinvest са преведени на 15 езика и работят на 4 континента. Те са отлично решение за управление на бизнес без граници!


10 причини да ни предпочетете:

 

1. Най-популярните български решения

На Microinvest са се доверили над 40 000 клиенти в различни сфери на дейност, които успешно автоматизират и управляват своя бизнес. Софтуерни решения с марка Microinvest са използвани в повечето фирми в България за издаване на различни документи, попълване на формуляри, управление на търговската дейност, следене на складови наличности и счетоводна отчетност.

 2. Най-ниска стойност за ползване на продуктите 

Чрез Microinvest предлагаме своите продукти на изключително конкурентни цени. Едновременно с това, актуализациите включват всички настъпили изменения в продуктите до настоящия момент. Чрез гъвкава система за актуализация на продуктите, всеки потребител може сам да планира разходите си и да избере начин за актуализация. Всичко това гарантира ниски разходи за поддръжка на продуктите и възможност за непрекъснато осъвременяване.

3. Постоянно развитие на продуктите

Винаги сме на първа линия, защото Microinvest непрекъснато усъвършенства и развива своите продукти. Иновативна архитектура, базирана на най-модерните Microsoft технологии и перфектна развойна среда, са заложени при разработката на водещите софтуерни решения на компанията. Когато потребителите сравняват скоростта на работа и удобствата на Microinvest спрямо конкурентните системи, веднага се вижда огромното технологично и идейно превъзходство на новите ни разработки. С несравнима надеждност, бързина и удобство, новите звезди на продуктите от Pro серията карат голямо количество клиенти да изоставят остарелите системи и да преминават към Microinvest.

4. Разнообразие на решения 

Нито една друга българска софтуерна фирма не реализира и не предлага такова разнообразие на софтуерни продукти – от софтуерни баркод принтери, през складови стопанства, банкови документи, хотелски и счетоводни системи до решения за разносна търговия и обработка на поръчки направени директно от мобилното устройство на клиентите в заведението. С работна среда Windows, Web, Windows Mobile, Linux и други. С това се гарантира всеобхватно покритие на дейността със съвместими продукти.

5. Надеждна поддръжка 

Осигуряваме отлична поддръжка за своите клиенти. Чрез сервизните специалисти на територията на София, Пловдив и Плевен, фирмата обслужва бързо и качествено потребителите на софтуера. Предлагаме и възможност за абонаментна и експресна поддръжка.

6. Авангардни технологии 

 В последните разработки на фирмата се използват изключително авангардни технологии – отдалечен достъп и репликация на данните, web интерфейс и системи от работни станции, свързани към дистанционни сървъри, автоматично попълване и корекция на данните в зависимост от изискванията на закона. Всичко това позволява много гъвкаво организиране на дейността на клиентите и пълно използване на възможностите на компютърните системи.

7. Европейска ориентация на продуктите

Във всички продукти на Microinvest е залегнала идеята за обслужване на международните счетоводни стандарти и документи. Програмите са  преведени на 13 езика и са напълно синхронизирани със законодателството на ЕС, покривайки изискванията за работа на съответните езици и специфичните документи.

8. Екип от професионалисти 

Изфрадихме солиден екип от професионалисти с отличен опит в складово-счетоводната отчетност. Това позволява изграждането на солидни решения, които покриват всички изисквания на съответната област. Допълнително широк кръг от консултанти предлагат експертни решения за много от специфичните казуси.

9. Партньорство с водещите производители

Поддържаме съвместимост на решенията си с основните производители на български периферни системи. Продуктите могат да работят с всички видове касови апарати и везни, които се предлагат в България, като едновременно с това работят и с всички масови модели на баркод четци, магнитни четци, скенери за пръстови отпечатъци и други устройства. Повечето от съответните производители познават и могат да осигурят поддръжка на системите на Microinvest при необходимост.

10. Сигурен партньор 

Имайки над 20 годишен опит в IT сферата, ние знаем колко важно е взаимното доверие. Затова ежедневната ни работа се основава на 3 основни компонента – усърдие, ентусиазъм и иновация, за да може да предложим на всички наши клиенти подходящи решения, отлично обслужване и коректни партньорски взаимоотношения.