Извънредно положение

  • 24.03.2020
  • 143

Мерки в криза

Продължаваме да предоставяме отлична поддръжка дистанционно и по телефона!
Във връзка с наложената извънредна ситуация в страната, основният ни приоритет е здравето на нашите служители, клиенти и партньори! Като социално отговорна компания, ние ще се съобразим и подкрепим всички мерки, предприети от държавата за овладяване на безпрецедентната ситуация, но заедно с това ще останем максимално близо до всички наши потребители, които имат нужда от нашето съдействие!
Искаме да Ви информираме, какви мерки предприема екипът ни, за да Ви осигури най-доброто обслужване в условия на ограничаване разпространението на COVID‐19:
– Екипът ни продължава да работи със стандартно работно време – понеделник до петък от 9:00 ч. до 17:00 ч. 
– Разполагаме с необходимите ресурси и инструменти, за да извършваме качествено работата си дистанционно до всяка точна в България.
– В офисите на БЕНСТАР в градовете София, Пловдив и Плевен са взети засилени мерки за хигиена и дезинфекция по всички предписания.
– Спазвайки разпоредбите на Министерството на здравеопазването, ще бъде ограничен физическия достъп на клиенти до всички офиси.
– Посетителите ще бъдат допускани само с наличието на лични предпазни средства.
– Ще осигурим поддръжка без прекъсване в рамките на работното време, като всички процеси се организират чрез дистанционен достъп, по телефон или e-mail, което гарантира максимална безопасност.
– Всички посещения на място в обекти на клиенти се филтрират до неотложност до отмяна на извънредното положение в страната.
– В извън работно време на разположение на нашите клиенти са всички безплатни ресурси за поддръжка: Ръководства за потребителяБаза знанияТехнически форум.
– Поръчки на софтуерни продукти и актуализационни кодове можете да направите бързо и сигурно без да напускате Вашия дом или офис чрез, чрез заявка по телефон: 0878100948 и на e-mail: benstarcomputers@gmail.com.
– Доставки на хардуерни артикули и касови апарати се извършват при най-високи стандарти за безопасност и хигиена, като всяка стока се дезинфекцира и запечатва индивидуално преди изпращане.

Разбираме, че бизнесът не само в България, а и на глобално ниво, ще е поставен пред сериозно изпитание. Затова ние от БЕНСТАР сме подготвили пакет от превантивни мерки за оптимизиране на услугите.
Защото клиентът е най-важната част от нашия бизнес!
Share this Post