Счетоводен софтуер

Microinvest Делта Pro е счетоводна система от ново поколение, която съчетава три важни фактора за успех във всяка дейност – бързина, удобство, функционалност. Създадена е възможност за обработка на голям обем информация, което прави програмата подходяща както за малки, така и за средни и големи фирми, които обработват множество операции ежедневно. Програмата се отличава с интуитивност – вградените контроли подпомагат работата на опитния счетоводител и минимизират процента на допускане на счетоводни грешки. Запазената линия на програмните продукти на Microinvest – работа с неограничен брой фирми, без допълнително заплащане, позволява новата счетоводна система да бъде успешно внедрена не само в единични предприятия, а и в счетоводни и финансови къщи.

Цена: 149.00EUR


Microinvest ТРЗ и ЛС Pro е новаторска система за цялостна обработка и контрол на данните за персонала на фирмата – от въвеждане и начисляване, до експортиране и архивиране на индивидуални досиета на работници. Програмата е изградена върху стабилна база на MS SQL Server, което предполага както сигурност и постоянна защита на информацията, така и натоварване с голям обем от данни. Предвидени са функции като контрол на достъп, въвеждане и редакция на информацията от отдалечени работни места, бърза работа с картоните на служителите и др.

Цена: 149.00EUR


Microinvest Invoice Pro е безплатен продукт за фактуриране, който гарантира бързо издаване на документи и сигурност при тяхното съхранение. В продукта има възможност за издаване на фактури, дебитни известия, кредитни известия, проформа фактури, протоколи и др. Всички документи съдържат винаги актуални реквизити според последните промени на българското законодателство. Продуктът работи, както с локална база данни, така и през Интернет. Връзката през Интернет не изисква инсталирането на сървър, данните са напълно защитени, с възможност всяка фирма да свърже офисите си в обща система за фактуриране. Използването на програмата позволява счетоводни кантори да получават документи в реално време, да ги обработват незабавно и дори да асистират на клиентите си при издаването им, без значение къде се намират.


Време е за безхартиеното счетоводство!

От хартиен документ до класифициран електронен файл, разпределен за секунди със SENDERA

Търсите решение за вечно разхвърляните документи с неясен статус? Искате да получавате всички документи на едно място без забавяне, без риск да бъдат загубени или измачкани? Трябва Ви алтернатива на физическата обработка на хартиените документи, скъпата доставка с куриер и бавната обработка на сканирани файлове, получени по имейл? За всички Вас – създадохме Sendera! 

Sendera превръща работата с документи в удоволствие!

Sendera e изключително удобно решение за електронен обмен, обработка и класификация на всякакъв вид документи (фактури, договори, болнични, кредитни и дебитни известия, банкови извлечения и др.). Със Sendera App правите снимка или споделяте файл директно от Вашето мобилно устройство с Android или iOS. Преди изпращането разполагате с опция за добавяне на допълнително пояснение към документа като вид, начин на плащане и забележка със свободен текст. Файлът автоматично се изпраща разпределен в папка на компютъра на получателя с инсталирана Sendera за Desktop. Използвайки Sendera си осигурявате изцяло дистанционен, по-спокоен и организиран процес на работа.

Sendera App и Sendera за Desktop работят в синхрон, за да се превърнат в отличен помощник на съвременния счетоводител.

Sendera App

Безплатно приложение за мобилни устройства с Android и iOS. Снима и изпраща всякакъв тип документи.

 БЕЗПЛАТНО И МОДЕРНОИнсталирате за секунди, без ограничения на произволно Android или iOS устройство БЕЗ ЗАБРАВЕНИ ФАКТУРИСъкращава времето за изпращане на физическите документи и предотвратява тяхната загуба ИЗПОЛЗВАТЕ ЛЕСНОПравите снимка с натискане на един бутон или избирате от вече съществуващи файлове ОРГАНИЗИРАТЕ В ДВИЖЕНИЕПосочвате допълнителна информация за документа – вид и начин на плащанеSendera App Сканирайте QR кодa, за да изтеглите приложението: За Android  За iOS  

Sendera за Desktop

Програма за настолен компютър или лаптоп с Windows. Получава и класифицира документи, изпратени от мобилното приложение или от външни носители.

Sendera за PC КРАЙ НА ХАОСА С ДОКУМЕНТИТЕРазполагате с удобни етикети за класифициране и прецизни филтри за търсене по периоди СКЪСЯВА ВРЪЗКАТА С КЛИЕНТАБърз начин за свързване с клиента, улесняващ оперативната работа и решаващ ежедневните казуси ВСИЧКО НА ЕДНО МЯСТОКласифицирате всички документи от Sendera App, чат програми, e-mail, архиви, USB флаш памет ПОМОЩНИК В ЕЖЕДНЕВИЕТООсигурявате си изцяло дистанционен, спокоен и организиран начин на работа

Предимства Sendera

Предимства на Sendera

  Всеки документ се снима и изпраща моментално
    Изцяло електронен документооборот
    Регулярно получаване на всички документи и обработка в срок
    Компактно и сигурно съхранение на документите в електронен формат
    Автоматично разпределяне на документите по папки
    Удобни етикети за класифициране и прецизни филтри за периоди
    Внася ред и удоволствие от работата с множество документи

 

 Очаквани функционалности

  Автоматично осчетоводяване на получените документи
   Обвързване на документ с шаблон за осчетводяване в Microinvest Делта Pro
   OCR (Optical Character Recognition) технология за електронно четене и извличане на данни